Monday, May 2, 2011

Tropicana Twister vs F&N Fruit Tree


Sebelum aku keluar rumah nak pergi kerja..aku tertengok iklan F&N Fruit Tree..tiba - tiba rasa nak cuba..yela selama nie aku rasa nak minum orange juice..aku pilih Tropicana Twister..nak tukar selera la kot..nak cuba tukar loyalty..huhu.

Lepas beli aku terus bukak and minum..suprise..rasa dia sama macam twister!! what the hell.. tengok label..bukan twister and syarikat yang buat bukan yang buat twister..so macam tak ada beza..ada la 20% yang aku tak boleh nk terangkan yang ada kat twister tapi tak ada kat fruit tree..but in the end..sedap laa bukan tak sedap..boleh diminum..cuba tak ada apa yang special laa..

Tapi jika aku terpaksa pilih pemenang dari dua product minuman jus nie..I'll definitely choose Tropicana Twister..yela kan..it's the no 1 juice brand in the world kan..hehe..


0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com