Tuesday, December 14, 2010

Table For Two?

Bertempat di restoran pizza hut at maluri..


haha..dont salah anggap okay..i'm not gay..i'm straight..i like girls..okay..last saturday i went to pizza hut restaurant..saje nk dinner wit my best friend..his name is mohd nazreen b zulkifili..dia dah macam siblings aku laa..aku dah lama kenal dia since prasekolah..memang tak boleh pisah kitaorang..kepala pun same je dua orang nie..haha..

actually dh lame nk makan pizza..tp asyik tak dapat jew..so dat nite..kitaorang rider la pergi sana..hehe..kelakar abis..dah la berdua..haish..


lepas lama menunggu..pizza pun datang..



Brader nie dah tak tahan dah..chessy lava kot..6 jenis keju..haha..excited nak makan..


Our own pose time makan..ngeee


But then..tibe2 rase muak..rase nak muntah pun ada..cheese die buat aku rase mual..aiyo..
menyesal order cheesy tu..dah la letak topping..haish..but walaupun begitu..end up jadik macam nie..

Habis..hahaha

hehe..kenyang giler that day..aku paksa jugak makan sampai abes..same goes to my friend..then after that..tekan la button bill but takde sape datang..kitaorang pun tunggu la..sambil makan sisa -sisa yang tinggal..after few minutes..aku tekan lagi sekali..baru datang..haish..igt service bagus sgt rupanyer tak..anyway..cheese yang sangat banyak memang tak sesuai dengan selera orang malaysia macam aku..but it was indeed fun..lagi2 orang tengok semacam je kitaorang..haha..

ouh..before kitaorang pergi sini..jalan2 kt jusco jap..ngeee.........

1 comments:

Nabil hensem said...

klu rase cheese 2 x sedap bagi la kat aku

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com