Saturday, March 5, 2011

I'm Back

Selepas seminggu aku bercuti disebabkan chicken pox nie..aku hari ini masuk kerja balik..fuhh..its good to be back..memang rindu kat kerja..waktu masuk MBO tu berjalan nak masuk office..ramai la yang tegur..lagi - lagi manager..siap tanya lagi awak boleh kerja ke tak? nak aje aku cakap tak boleh nak cuti lagi seminggu...haha..silap2 dia bagi aku cuti selamanya..tak payah datang kerja..huhu..after punch in..aku pun terus pergi kat counter aku..sangat rindu kat spot tu..cuma ada budak baru la kt usher department..budak perempuan..quite nice..senang nk ngam la and takda problem kerja wit her..so usher now takde problem dengan kekurangan staff..cuma other department ade problem with that..

Perubahan??mmm..tak banyak sangat changes..cuma filem baru je masuk kt mbo tu..semua kerja sama je..hah..muka..huhu..banyak kesan chicken pox tu la..kesan kulit nak salin kulit baru tu...ade yang dah tanggal dah tadi..aku tak nak lah kopek nanti orang cakap tak cantik kulit so terpaksa la tunggu tanggal sendiri..ramai tegur banyak kat muka..aku senyum jela..anyway..aku sangat - sangat bersyukur aku cepat sembuh..walaupun tak sembuh sepenuhnya tapi oklah tak teruk macam aku first2 kena..sekarang nie dalam proses nak sembuh lah..okla tu...cuma pantang je aku ade langgar beberapa kali hari ini..harap - harap tak effect aku punya usaha nak recover cepat...

Seronok dapat pakai uniform kerja balik..rase semangat nak kerja tu macam menyala balik..walaupun rasa nak tengok wayang tu aku rasa macam dah tak semangat..tapi aku still sayang kerja aku nie..so,i'm ready to face the challenges of being an usher again..goshh!! i'm glad to be back!


0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com