Thursday, March 3, 2011

Raining Day



It was a raining..for whole day..aku hanya melihat titisan air hujan menuruni cermin tingkapku..
tak boleh nk keluar..sebab aku kena chicken pox..huhu..satu permulaan yang baik untuk bulan aku..bulan march!!

Aku memang jenis yang suka keluar rumah..if duduk rumah lama sangat mesti carik alasan nak keluar..bukan aku tak suka duduk rumah or aku fed up ngan orang dalam rumah ni..juz aku suka like that..lihat dunia i think..bt chicken pox has really slowing me down..my work terganggu..my plan..my face pun terganggu dengan kemunculan chicken pox nie..hehe..

But aku dapat rilex dengan penyakit nie..manager kasi cuti 1 week kt aku..so far aku habis kn dengan baring..tengok tv..masa macam cepat je berlalu..tapi aku paling banyak berterima kasih kat parents aku lah..memang diorang sayang aku betol..aku cakap demam campak je abah aku dah belikan air kelapa..mak aku pulak jadik personal nurse aku..bahagia aku..hehe..thanks my parents..

today..is the fifth day..dh kurang sikit la pox nie..demam pun dh takde..sakit badan pun dah hilang..alhamdulilah cepat hilang..takut jugak kalau berlarutan..susah nanti..

0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com