Wednesday, April 6, 2011

Hujan di Pagi Hari

Perjalanan aku nak menuju ke tempat kerja pun diiringi dengan gerimis..takut jugak sekarang sebab banyak khabar angin pasal kesan radiasi dari Jepun tu..tapi kerajaan pun dah beritahu yang orang awam tak perlu risau..harap - harap betul lah..

Hari ini ada 2 staff baru..satu masuh usher dept..satu lagi concession..boleh lah meringankan beban kerja aku memandangkan usher lagi sorang tu dah berhenti..everything was fine except for the movie Battle : LA yang habis lambat disebabkan operator lahabow tu lambat pasang filem..

Malam tadi aku bersidang dengan yen dekat NLTJ..mula - mula dia tipu aku yang dia failed ujian JPJ..tapi dekat - dekat nak balik tu dia bagitau yang die lulus..cilakak jew..nasib baik aku tak bagi kata - kata pemulih semangat kat die..

Dekat sini lah tempat die bagitau..quite seram kan tangga nk turun rumah aku

Mungkin ade hikmah orang yang bermain dengan perasaan seorang kawan..ditakdirkan die terpijak taik kucing..haha..memang bau habis..yang menjadi mangsa motor die yang tercalit sikit..jenuh nk carik kayu nak bersihkan..dah lah pukul tiga masa tu..hujan pulak tu..

Euww..very - very disturbing

Anyway bro..congratulations..boleh lah around the town guna 4 wheels sekarang..hehe

0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com