Friday, April 8, 2011

Tandas Kat Atas?

Menguap..aku rasa nak ambil angin kejap..dah lebih 12 jam duduk dalam MBO tu..keluar - keluar ada one woman nie datang dekat..then she ask something.."aaa..tandas kat atas ek?"..aku pun pelik..tandas kat atas?? Then aku pun tunjukkan tandas yang berdekatan..the she said thanks..

Yang pelik nyer..tandas mana ada dh kat atas..my floor tingkat paling last sekali..aku carik - carik then aku jumpa sebab kenapa dia tanya kat atas..because of this sign..

Arrow tunjuk atas tu..haha~

Aiyo..maybe dorg kena tukar sign condongkan sikit arrow tu..for orang macam akak tu paham tandas di hadapan bukan di atas..haha..aku pun jaja cerita nie kt co-worker..semua gelak aje dengar..hehe..geli hati aku..tapi thanks la akak buat aku hilang ngantok masa tu..ngee

0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com