Wednesday, June 8, 2011

Kesan Perubahan

Terlalu banyak perubahan. Manager Baru. Kawan - kawan aku pun kini berada di Unversiti. Tiada lagi Diskusi Malam. Diorang sibuk dengan kelas masing - masing. Special One pun dah pergi Universiti. Huhu. Perubahan yang banyak memberi kesan kat aku. Kalau aku pun ada rezeki macam diorang. Mungkin aku tak terasa sangat. Sekarang aku rasa aku kerja - kerja - kerja. Diorang seronok dengan life baru as a mahasiswa.

Kerja

No more encik. Now puan for the new assistant manager. Dia sangat baik laa. Suka senyum and suara dia pun cute jugak. She did make several changes in the concession. But for other department minor changes je like making report and everything. It's easy to working with her.
Sangat baik with me and other staff.


Night Life

No more lepak malam. Sekarang aku kerja aku balik terus. Tak ada siapa lagi nak ajak borak and lepak. Balik pun jalan kaki je. Kalau dulu kawan - kawan selalu jugak hantar. Lagi - lagi si kembar. Memang terasa sangat la. Gelak - gelak diorang la yang buat peneman aku masa malam. Aku pun tak tahu nak buat lawak kat siapa.

Off Day

Hehe. Aku kalau off memang date with Special One laa. But now she not in Kl. Its hard. Yup. Its Hard to berjauhan. :(

My Self

Stress. Changes. The result. Semua buat aku tertekan. Kadang - kadang ada jugak putus harapan. Tapi aku kuatkan jugak tekad. Belum rezeki aku. Apa yang aku boleh describe my situation now. My life now terasa sunyi. Sunyi. Yup. Thats the word.

0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com