Friday, September 2, 2011

Ashraf Come Back From Kampung

Ashraf's Honda Wave


║Pukul 2.30 PM. Aku dapat call dari Ashraf. Dia tanya nak lepak. Okay, jom lepak. Bila aku turun aku ingat he's riding his LC. But, he bring home his baby. Banyak kenangan dengan motor ini. Aku start naik since form 2. Tapi now semua dah upgrade. From the rim, throttle. He even bought a new helmet. Terlepas juga rindu dengan motor ini. Then after teman dia pergi beli gundam, lepak main PS dekat rumah dia dengan anoi, yen. At 6 PM, i went to work

Slimy Thing


║En. Farid. My manager baru balik dari kampung. Aku sampai office he said ada present for me. Ada barrel warna hijau. When i opened it i thought air, then bila keluarkan dia actually bukan air. It stick together but nampak macam liquid. Best nak kenakan orang. I already prank some of my co - worker and it's work! Haha.

0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com