Tuesday, September 6, 2011

New Battery

Pergi Kedai Sebelah

║Battery Walkie Talkie ada problem. Tak boleh nak cas. So, my manager decide to buy a new battery. Luckily ada kedai kamera depan MBO and dia ada jual battery walkie talkie tu. Tak payah nak pergi jauh². Nama kedai tu KEEP.

En. Farid and Guang Jie window shopping.

║He bought two battery. Masa nak keluar adalah tengok kamera² yang sangat tech dan cool. Aku ngidam Nikon D3100. Aiyo, tengok dia sangatlah terasa nak memiliki. Nanti, nanti dan nanti. 

►Karaoke?

║Its a breaktime. Break ke? Hehe. My colleague decide nak release tension. Dia pun ajak aku. Then yang lain². Before pergi tempat karaoke yang terlepak satu tingkat di bawah MBO. En. Farid pergi mesin token and tukar RM1. Dia pun main game time crisis. Aku pulak memang suka Air Hockey. Ask Akak Asnidah for a game. Then kitaorang pun lawan. Although I'm ketinggalan, I won the game.  Pakar air hockey aku ni.

                                       

║Owh I love singing. Aku rasa aku orang paling banyak pegang mic. Nak buat macam mana dah terlayan pulak. Habis lagu orang aku langgar. Nasib baik backup singer sedap didengar. Almost an hour dalam tu. With all the dance. Fuhh. Terlease our tension.

2 comments:

iqa_sweet said...

tak sangka encik firdaus suke nyanyi...perangai same je dgn su kalau bab karaoke memang tak ingat dah orang kiri kanan...haha XD

firdaus said...

jom karaoke sama? :D

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com