Sunday, September 4, 2011

Open House 3

Rumah Yen

Aku suka betul dengan design rumah Yen.

║Aku terlajak tidur. Sepatutunya aku datang rumah Yen pukul 3PM. Tapi aku terlewat. Aku datang pukul 3.30 PM. Memang kali ini aku kena ponteng kerja. Sampai rumah dia, nampak Anoi, ajak dia sekali. Cikgu pun ada pergi open house dekat my blok. Ajak cikgu jugak. 

Mee Sup

║Juadah hari tu mee sup. Memang layan gila aku makan. Dua kali aku tambah. Then, ada dodol jugak. Menunggu cikgu punyalah lama. Almost 1 hour. Lepas dia datang, kitaorang ajak dia nak keluar. Pergi mines, because Anoi ada problem with his phone. Act her gf punya phone. Masa nak turun tangga, Anoi ajak datang rumah dia pulak.

Rumah Anoi

TUAN  HAJI MUSA BIN MD NOH
Imam besar Desa Petaling

║Ayah Anoi. Memang class ayah dia mengimankan solat jemaah. Macam imam dekat arab sana. Lagipun ayah dia belajar dekat Universiti Al-Azhar. Cara dia membaca khutbah buat orang tertarik nak dengar and bila dia nak cakap. Apa yang diucapkan semua ayat² yang bernas. Memang aku kagumi. 

║Masa mula² masuk. Wow, ramainya. Rupanya ada keluarga mentua abang Anoi dengan orang nak buat badal haji yakni upah haji. First time aku tengok orang akad for badal haji. Pengalaman baru bagi aku. Juadah untuk hari tu, Mee Kari. Habis Yen makan. Sekejap betul. Aku makan slow² because ada ruang sempit je dekat perut aku untuk diisi. Lepas half an hour kot, kitaorang pun bergerak ke Mines. Pukul 9PM sampai rumah.

Lepak² with My 5 Science Classmate

║ I thought I can call it a day. But. I receive a phone call from Daniel. So, berdiskusi malamlah aku dengan kawan² aku.


Daniel, Rahman and Ashraf

After That, Adib came
║The location is in ABC, memang berborak panjanglah aku dan mereka sebab dah lama tak jumpa. Macam² cerita nak kongsi. Ada yang menjatuhkan orang lain, provokasi and institusi mana yang lagi gempak. Biasalah aku member yang ini. Memang tak habis meng-bahan. Owh, aku dapat jugak merasa LC baru daniel. Memang smooth je naik. 

0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com