Wednesday, February 1, 2012

1.2.12

►Agak lama aku tak menekan papan kekunci aku. Ada pun aku log in blogspot sebab nak tengok orang lain punya blog. So, after the long few months. Here i am.

1.2.12


►Ironiknya aku pilih date ini sebab unik. Nampak macam twelve - twelve. A good date to start blogging dont you think? Bukan alasan malas nak update before this okay. So, my 2012 resolution is.


DEAN LIST FOR 2 SEMESTER IN THIS YEAR


Wow. Sudah mula bercakap tentang Dean List ( DL) or also known as Anugerah Dekan. 3.5 pointer. Sound hard to achieve but i'll give my best and do whatever to be done. 4 Flat kalau boleh. haha. Goal for blog pulak i'm trying  to change my style of writing and pengisiannya di dalamnya. Kurang rubbish, tingkatkan kualiti penulisan.

►Mahasiswa. Seronok bergelar mahasiswa ini. Berpeluang merasai persekitaran pembelajaran yang baru dan lebih bebas i think. Well, alhamdulilah again for this chance. Kesimpulannya, rentak belajar dekat universiti sangat bebas dan rileks sebenarnya. Aku bahagikan masa sama rata untuk main dan belajar. So far, it working well. Tengok pada keputusan test aku semuanya berjalan mengikut apa yang aku rancang. Marks test memang membuat aku bangga dengan diri aku. Haha.

►That all for today, and for warga wilayah persekutuan sekalian.



0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com