Tuesday, August 23, 2011

22 Ramadhan 1432H


Mengesan Penipuan

║Masa itu seorang staff from my department want to go back. So, dia bagi kat aku duit untuk membership registration RM50. Then, tiba² Akak Priya tu ambil duit aku and kata. Nak tengok duit ini palsu ke tak masuk dalam kaunter. Aku pun cepat² masuk. Owh! Ada machine kesan duit palsu tu. Mesti gadget manager aku yang sponsor ini.

║Bile duit tu diletakkan dibawah cahaya ungu. Dia akan keluar lah simbol² dan gambar² yang sebelum ini tak ada. Itulah prove nak check whether duit betul atau tidak. For this now, 100% tulen. Lepas tu aku try letak IC coz akak tu suruh try. Then muncul gambar kita dalam ic tu kat sebelah gambar asal. Memang aku suprise gila sebab aku tak pernah tau pasal ini. Abes aku canang dekat budak² Usher. Hehe.

SNAP PIC BEFORE PERGI TERMENUNG..
Haha~

0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com