Friday, August 26, 2011

26 Ramadhan 1432H

Tinggal 4 Hari Lagi

║ Today kawan - kawan aku yang sedang belajar pulang untuk bercuti. Tapi budak² matrix dah balik seminggu awal. So, macam biasa. Kalau budak UiTM cuti, mesti aku akan berkepit dengan kembar aku. Yen. Hari tu both of us pergi solat jumaat together. Dekat sana jumpalah muka² yang familiar seperti mamat di atas. Solleh. Dia tengah sibuk cerita pasal matrix dia tu. Khusyuk kitaorang dengar.

║Lepas solat and borak², yen ajak aku pergi sekolah sebab nak ambil balik kerja kursus ukiran kayu dia tu from Cikgu Yusry. Tengah otw nak pergi ke bilik guru, Penyelia Petang tegur pasal tawaran U yang aku dapat tu. Hehe. Berlainan dengan sebelum ini. Aku mesti mengelak jumpa dengan aku. Unfortunately, ukiran kayu dia tak ada kat cikgu. Still ada kat bilik seni. So kena ambil nanti.


║Petang itu pulak aku kena kerja. So destinasi bazaar kali ini dekat Bazaar Ramadhan Stadium Cheras. Kalau nak ikutkan, bazaar inilah yang paling terpanjang aku pernah pergi. Masa jalan itu memang tak nampak penghujunglah. Satu jenis juadah 2,3 gerai jual. Memang paradise. Lepas beberapa minit jugaklah berjalan baru sampai ke penghujung.

Penghujung jual kepak ayam. Yum²

Kad Raya Department Aku. Style Kan : )

Duit seringgit untuk raya. Hehe. No Lah, Duit baki untuk concession.

║Esok aku dah start cuti, so berdiskusi malamlah aku dengan Yen and Khalil Afiq. Macam² lah kitaorang borak. Biasalah, dah berapa bulan tak jumpa. Borak punya borak, tak sedar dah pukul 4 pagi. Balik rumah, sahur terus tidur. Huhu

0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com