Sunday, August 28, 2011

28 Ramadhan 1432H

Berbuka Puasa di Pizza Hut

║ Hari ini aku keluar pergi ke Jalan TAR sebab nak carik barang² Special One. Penat meneman orang perempuan pergi shopping kan. Tapi, jangkaan aku meleset. Ingat ramai orang ahad - ahad ini. Tapi sikit saja orang, macam weekdays. Mungkin yang tinggal ini saki baki orang KL yang tak balik KL or belum.

║So, aku plan nak berbuka puasa makan pizza. Destination Pizza Hut Pavi. Aku, Special One, Yen, Nurul Izwanie and kawan Special One. Tepat pukul 5.30 dah masuk restaurant itu. Takut orang ramai. Mula² aku dengan dia saja kat situ. Then sorang² pun sampai. Masa nak berbuka, akulah tukang baca doanya. First thing aku buat is teguk air 7UP tu, tak tahan dahaga dari Jalan TAR lagi. Habis segelas. Refill!

Yen with Nurul Izwannie

║Chocolate Volcano for the dessert. She order it, I pun join sekakilah. Hehe. After borak² sampai restaurant itu hampir kosong, kitaorang pun mengorak langkah pulang.

0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com