Tuesday, August 23, 2011

23 Ramadhan 1432H

Alhamdulilah. Akhirnya!!


║Hujan pada pagi itu menyimpan seribu satu rahsia tentang hari itu. Berpayung ketika perjalanan menuju ke tempat kerja adalah satu perjalanan terakhir untuk hati yang bersedih ini. Sebelum ini aku memang tertekan dengan apa yang berlaku. Berapa banyak post yang aku luahkan rasa jealous,sedih dan teringin yang amat sangat. Namun, semua itu menemui titik noktah semalam. Satu pesanan ringkas menamatkan segalan kekecewaan. Alhamdulilah, terima kasih Allah.

Bismillah,


║Perasaan aku sekarang ini memang susah nak digambarkan. Sangat berlawanan dengan aku di hari² sebelum. Happy! Gembira! Excited! Apa yang aku hajati akhirnya termakbul jugak. Waktu aku check keputusan ini aku dekat tempat kerja. Mintak kebenaran boss nak bukak website and boss aku kasi tapi kena bukak depan dia. Masa aku menaip nombor ic aku, betapa berdegup kencangnya jantung. Akhirnya tertulis surat tawaran. Memadamkan api keresahan. Alhamdulilah, aku dapat course dan tempat yang aku nak. Itu yang membuatkan aku lagi tambah gembira. Melompatlah aku keriangan di dalam office itu. Boss aku pulak hanya ketawa dan ucapkan tahniah. Aku sungguh gembira!! Aku call semua orang yang selalu bagi aku semangat. Akhirnya, terdengar jugak perkataan tahniah itu. : )

║UiTM Kuala Pilah, tempat yang aku harapkan untuk menyambung pelajaran. Antara faktor dekat dengan KL. Owh, Special One pun belajar kat situ jugak. Hehe. Tarikh kemasukan bulan November jadi aku ada masa yang mencukupi nak complete kan semua. Sangat tak sabar!

║Syukur. Alhamdulilah :)

BULAN NOVEMBER NANTI : )


0 comments:

Post a Comment

 
www.dausphilosophy.blogspot.com